ETKİNLİKLER

05/04/2017
20. Araştırma Zirvesinde Oturum Sponsoru Olarak Yer Aldık
5-6 Nisan 2017 tarihlerinde CONRAD OTEL’de gerçekleştirilen 20. Araştırma Zirvesinde TİAK A.Ş. ve KANTAR MEDIA ortak oturumda TÜRKİYE’DE TELEVİZYON İZLEYİCİ TRENDLERİ ve YENİ DÖNEM REYTING ÖLÇÜMLERİNDE BİZLERİ NELER BEKLİYOR başlıklı bir sunum gerçekleştirdi.
TİAK A.Ş. Genel Müdürü Dursun GÜLERYÜZ, TÜRKİYE’DE TELEVİZYON İZLEYİCİ TRENDLERİ başlıklı konuşmasında; teknolojinin sağladığı imkanlarla Türkiye’de İzleyicilerin TV izleme alışkanlıklarında yaşanan değişimi her yıl yapılan 44,000 örneklemli Veri Tabanı Araştırması ve günlük 4,000 hane ile raporlanan TV İzleyici Paneli verileri ışığında dinleyicilerle paylaştı. Aynı oturumda YENİ DÖNEM REYTING ÖLÇÜMLERİNDE BİZLERİ NELER BEKLİYOR? başlığı altında Kantar Media Genel Müdürü Mesut SAKAL; 2017 yılında başlayacak yeni dönemde Global uygulamalara paralel olarak Türkiye’de TV İzleyici  Ölçüm sisteminde, Ölçüm Yöntemlerinde, Analiz Tekniklerinde, Raporlama Araçlarında hayata geçirilecek yenilikleri anlattı.  
Copyright © 2017 by TİAK A.Ş.